Firma Rail Tech Papla Sp. z o.o. Z Bielska-Białej od ponad dziesięciu lat na terenie Polski świadczy usługi między innymi w dziedzinie statycznego badania nacisków zestawów kołowych pojazdów szynowych przenośnym stanowiskiem diagnostycznym Weighwell PTW2


OGÓLNIE O URZĄDZENIU DIAGNOSTYCZNYM PTW2

Nasze stanowisko diagnostyczne jest przenośne, co umożliwia przeprowadzenie badania nacisków w dowolnej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Dzięki temu znika konieczność przetransportowania pojazdu na badanie urządzeniem stacjonarnym a więc odpadają wszystkie koszty z tym związane (wynajem szlaku, zakup energii trakcyjnej, wynajem warsztatu, delegacji pracowników…)

Na dzień dzisiejszy posiadamy niemal setkę zadowolonych Klientów zarówno posiadających urządzenia diagnostyczne zakupione u nas jak i korzystających z naszych usług.

Dodatkowo badamy naciski pojazdów szynowych należących do zagranicznych przedsiębiorstw (i poruszających się po zagranicznych szlakach kolejowych), między innymi czeskich, niemieckich, francuskich a także włoskich. Wykonywane usługi badań nacisków na szeregu pojazdów należących do włoskiego państwowego przewoźnika Trenitalia świadczy o tym, że nasze urządzenia, oraz jakość usług jest na najwyższym poziomie.

A oto kilka argumentów przemawiających za skorzystaniem z naszych usług:

  • Badamy naciski w miejscu i czasie dogodnym dla Zamawiającego
  • Sami przygotowujemy miejsce pod instalacje urządzenia diagnostycznego
  • Montaż/demontaż stanowiska diagnostycznego trwa kilka- kilkanaście minut
  • Sami obrabiamy i przetwarzamy dane pomiarowe dysponując zaawansowanym oprogramowaniem diagnostycznym
  • Badanie nacisków jednego pojazdu trwa kilka minut
  • Jesteśmy mobilni na terenie całej Polski (i nie tylko) oraz dyspozycyjni i elastyczni czasowo (badanie nacisków w godzinach nocnych oraz w dni ustawowo wolne od pracy)
  • Mamy konkurencyjne ceny oraz jesteśmy elastyczni przy ich negocjacjach
  • Nasze urządzenie diagnostyczne posiada aktualne świadectwo wzorcowania
  • Posiadamy aprobaty największych w kraju podmiotów zajmujących się konstruowaniem pojazdów szynowych
  • Zajmujemy się również sprzedażą oraz wypożyczaniem urządzeń diagnostycznych

Lista naszych kontrahentów:

1. CTL Chemkol Sp. z o. o.
2. CTL Tankpol Sp. z o. o.
3. CZ LOKO Polska Sp. z o. o.
4. Freightliner PL Sp. z o. o.
5. Gliwicka Fabryka Wagonów Holding S.A.
6. Grupa Azoty „KOLTAR” Sp. z o. o.
7. KOL-SYSTEM CIEŻAK Sp. J.
8. Koleje Dolnośląskie Sp. z o.o.
9. Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
10. Koleje Śląskie Sp. z o. o. – Sekcja Łazy
11. Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o.
12. LOK Service PHU Dariusz Majran
13. MAVEX-REKORD Sp. z o. o.
14. Metro Warszawskie S.A.
15. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Sp. z o .o.
16. MODERTRANS POZNAŃ Sp. z o. o.
17. NEWAG S.A.
18. NEWAG S.A. Zamiejscowy Wydział Produkcji Lokomotyw Elektrycznych
19. Opolski Zakład Przewozów Regionalnych  – Sekcja Kędzierzyn-Koźle
20. PHU „Lokomotiv” Bronisław Plata
21. PHU Lokom-tor
22. PKP CARGO S.A. Zakład Północny
23. PKP CARGO S.A. Zakład Wschodni
24. PKP CARGOTABOR Sp. z o. o. – Zakład Czerwieńsk
25. PKP Intercity S.A.
26. PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o. o.
27. PNI Stargard
28. Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.
29. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych – Sekcja w Chojnicach
30. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych – Sekcja w Słupsku
31. Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o .o. w Gdańsku.
32. PROTOR S.A.
33. PTK i GK Sp. z o. o. Zabrze
34. Rail Polska Sp. z o. o.
35. Remonty i Modernizacja Tramwajów Protram Wrocław Sp. z o. o.
36. Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o. o.
37. Sigma Tabor Sp. z o. o.
38. Solaris Bus and Coach SA
39. STRABAG Sp. z o. o.
40. Szybka Kolej Miejska w Trójmieście
41. Śląskie Zaplecze Remontowe
42. Tabor Dębica
43. Tech Serwis Łódź
44. TECHMAX Sp. z o. o.  – Gliwice
45. TLL Sp. z o. o. Sp. k.
46. Torpol S.A.
47. Wagon Opole
48. Zakład Naprawy Żurawi i Urządzeń Dźwignicowych Żuraw Sp. z o. o.
49. Zakład Pojazdów Szynowych Sp. z o. o.
50. ZENLS Grzegorz Łużny
51. ZNTK Mińsk Mazowiecki
52. ZTK Siarkopol Sp. z o. o.
53. ZUT Wągrowiec Józef Kosiński

Załączniki:

Alstom – ABXA – Referencje (eng)
CZLOKO Polska – Referencje
EWS – Referencje (eng)
Grupa Azoty – Koltar – Referencje
Historia Producenta – Weighwell
Instytut Pojazdów Szynowych – Potwierdzenie Współpracy
Interfleet – Referencje (eng)
Kol-System – Referencje
Katalog Poglądowy
Mavex Rekord – Referencje
Maxima Sp. j. – Referencje
Modertrans – Referencje
Newag – Referencje
PESA Dostawa do Włoch Piacenza – Potwierdzenie
PESA Szynobusy – Referencje
PESA Lokomotywy szerokotorowe – Referencje
PKP Cargotabor – Referencje
PKP CARGO Centrala – Referencje
PKP Intercity – Referencje
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa – Referencje
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście – Poświadczenie współpracy.
PKP Cargo Zakład Wschodni – Referencje
PKP Cargo Zakład Północny – Referencje
Podstawowe informacje techniczne
Potwierdzenie dokładności (eng)
Podstawowe informacje o produkcie
Protram – Referencje
Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego – Referencje
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury – Referencje
Przewozy Regionalne (Oddział Opole) – Referencje
Przewozy Regionalne (Oddział Gdynia) – Referencje
 Protokół kalibracji producenta – Przykładowy
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe – Referencje
PHU REZA – Referencje
PROTOR SA – Referencje
Rail Polska – Referencje
Railtrack – Referencje (eng)
Serwis Pojazdów Szynowych – Referencje
SERCO – Referencje (eng)
Śląskie Zaplecze Remontowe – Referencje
Tabor Dębica – Referencje
Torpol Poznań – Referencje
Zakład Naprawy Taboru Kolejowego Mińsk Mazowiecki – Referencje
Zakład Pojazdów Szynowych – Referencje
ZUT Wągrowiec – Referencje

© 2019 Rail Tech Papla
Design by IT-Poland